Strona Główna » Artykuł sponsorowany » Jeśli chcesz, żeby klienci ciepło o Tobie myśleli nawet w chłodny poranek, podaruj im kubki termiczne z nadrukiem

Jeśli chcesz, żeby klienci ciepło o Tobie myśleli nawet w chłodny poranek, podaruj im kubki termiczne z nadrukiem

Twoim celem jest wypromowanie marki wśród potencjalnych klientów? A może chcesz wzmocnić pozytywny wizerunek, zwiększając jednocześnie lojalność konsumentów? Wykorzystaj nadchodzącą – zamów nowoczesne kubki termiczne z nadrukiem. To gadżet, dzięki któremu klienci będą ciepło myśleć o Twojej firmie – i to dosłownie.

Promowanie działalności firmy za pomocą gadżetów reklamowych nie jest żadną nowością. Chociaż tego rodzaju działania znane są od lat, cały czas charakteryzują się wysoką skutecznością – szczególnie, jeśli przedsiębiorstwo wręcza swoim klientom praktyczne gadżety. Do takich akcesoriów z całą pewnością zalicza się kubki termiczne z nadrukiem, np. logo. Te niepozorne elementy potrafią umilić niejeden chłodny poranek.

Jak wybrać dobre reklamowe kubki termiczne?

Na rynku dostępnych jest wiele kubków termicznych, które mogą posłużyć za gadżety reklamowe. – Chociaż to tylko akcesoria, wybór odpowiednich ma kluczowe znaczenie – szczególnie w odniesieniu do klientów zaliczanych do grupy premium – wyjaśnia przedstawiciel sklepu OpenGift oferującego kubki termiczne z nadrukiem. – Oczekiwania takich odbiorców są znacznie wyższe w porównaniu do klientów masowych, dlatego trafionym wyborem są kubki z wyższej półki cenowej. Chodzi m.in. o akcesoria z izolacją próżniową utrzymujące ciepło znacznie dłużej niż tańsze odpowiedniki – dodaje. 

Zanim więc dokonasz wyboru, odpowiedz na kilka pytań, m.in.:

  • jakim budżetem dysponujesz?
  • kim są odbiorcy?

Należy także wziąć pod uwagę kolejne kryteria wyboru, takie jak np.:

  • pojemność,
  • kolorystyka,
  • wykonania
  • rodzaj znakowania.

Kubek termiczny personalizowany – dla klientów biznesowych i indywidualnych

Kubek termiczny personalizowany to uniwersalny gadżet, który sprawdzi się zarówno w przypadku każdej grupy docelowej. Niezależnie od tego, czy chcesz wręczyć go klientom indywidualnym, czy klientom biznesowym, będzie tak samo odebrany. Jego marketingowa moc drzemie przede wszystkim z praktyczności. Po kubek termiczny chętnie sięga wiele osób – to pojemnik, w którym można wygodnie przetransportować np. ciepłą kawę do pracy, na uczelnię lub w każde inne miejsce.  

Na jaki nadruk postawić?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ wszystko zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Bardzo popularne są przede wszystkim kubki termiczne z logo, ale wcale nie trzeba się do nich ograniczać. Tak naprawdę istnieje możliwość wykonania dowolnego znakowania – wystarczy załadować odpowiednie zdjęcie. Może to być logo z hasłem reklamowym czy slogan zapadający w . W tym przypadku ograniczenia nie istnieją – no może jedynie związane te z długością hasła. 

Dużą rolę będzie odgrywać technika znakowania. Do wyboru masz między innymi:

  • laser – oznacza atrakcyjne koszty zdobienia oraz wysoką dokładność odwzorowania nawet najdrobniejszych elementów,
  • tampon – oznacza precyzyjne znakowanie w przystępnej cenie; dodatkowym atutem jest nanoszenie grafiki na elementach plastikowych, metalowych i drewnianych. 

Jeżeli chcesz, aby akcja reklamowa z kubkami termicznymi z logo firmy przyniosły oczekiwane efekt, postaw na wysoką jakość gadżetów. Klienci z pewnością to docenią – za każdym razem, gdy tylko sięgną gorącą kawę, będą mieć w pamięci Twoją markę.

Zobacz także

Jesienne porządki-10 rzeczy, które warto zrobić przed zimą

Jesienne porządki, które warto zrobić w domu lub mieszkaniu Jesień, zwłaszcza kiedy jest ciepła to …